Reklamáció
1
Töltsd ki az alábbi reklamációs űrlapot
A reklamációs űrlap kitöltésével
személyes adatokat szolgáltatsz
részünkre. Hogyan kezeljük, meddig őrizzük meg adataidat és milyen jogok illetnek meg Téged? Minden ide vonatkozó tájékoztatást
megtalálsz
Adatvédelmi szabályzatunkban.
2
A rendeléskor megadott e-mail-címre visszaigazolást
küldünk a bejelentésről, illetve elküldjük a visszaküldés azonosítószámát is.
3
Jegyezd fel egy cédulára visszaküldési azonosítót, és visszaküldéskor csatold a termék mellé;
a csomagot pedig az alábbi címre küldd:
8A.HU – reklamáció
Paxy – Snap Outdoor
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
Készen vagy!
Paxy – Snap Outdoor
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
Jogi tájékoztatás
Amennyiben az értékesítő nem ismeri el a fogyasztói reklamációt, a fogyasztó azonban nem ért egyet az értékesítő döntésével, a fogyasztó
közbenjárást igényelhet vagy választottbíróság elé viheti az ügyet. Továbbá a 8A.HU online üzlet tájékoztatása alapján uniós szinten, az ODR-platformon keresztül lehetőség nyílik a Fogyasztók és Vállalkozók között létrejött
online megkötött szerződésekben vállalt kötelezettségekre vonatkozó viták rendezésére.
Az ODR-platform egy hozzáférési pont, ahol a fogyasztók és vállalkozók
az Európai Parlament és Tanács (EU) 524/2013 sz. 2013. május 21-i rendeletének hatálya alá eső vitákat peren kívül rendezhetik.
Az interaktív internetes ODR-platform az alábbi http://ec.europa.eu/consumers/odr URL-címen
az Európai Unió összes hivatalos nyelvén
ingyen elérhető.