Miben segíthetünk?
Böngéssz az összes válasz között
Gyakran feltett kérdések
Az én számlám
Megrendelések
Hol nézhetem meg a megrendelés állapotát?
A megrendelés állapotának változásáról e-mailen keresztül értesítünk. Az aktuális állapotot felhasználói fiókodban is megnézheted.
Mennyi a megrendelés teljesítésének átfutási ideje?
A beérkezett és kifizetett megrendeléseket a beérkezést követően azonnal feldolgozzuk. Csomagjának a feladástól számított 2-4 munkanapon belül kell megérkeznie.
Csomagküldés és házhozszállítás
Hogyan kapom meg a megrendelésemet?
A megrendeléseket csomagküldő szolgáltatóval küldjük.
Mennyibe kerül a csomagküldés?
A csomagküldés díja a választott kiszállítási szolgáltatás, a fizetési mód és a megrendelés értékétől függ.
Fizetési módok
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
A megrendelésért előre, vagy átvételkor fizethetsz.
Hogyan módosíthatom a fizetési módot?
Írj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak: [email protected].
Visszaküldés és csere
Szeretnék kicseréltetni egy terméket
Sajnáljuk, közvetlen csere nem lehetséges. Ha más méretben vagy színben szeretné megvásárolni a terméket, kérjük, küldje vissza, és adjon le új rendelést a weboldalunkon keresztül.
Hol találom a visszaküldési űrlapot?
Az űrlapot minden küldeményhez mellékeljük.
Kedvezménykódok
Hová írjam be a kedvezménykódot?
A kedvezménykódot a megrendelési folyamat második, „Összegzés és fizetés” c. lépésében, vagy a közvetlenül a kosárban, a kifejezetten erre a célra szánt rubrikába adhatod meg.
Méretek
Hogyan válasszam ki a megfelelő cipőméretet?
A megfelelő mérettáblázatot a termékleírásnál találod meg. Olvasd el a méretek levételére vonatkozó útmutatót.
Reklamáció
Hogyan nyújthatok be reklamációs igényt?
Amennyiben véleményed szerint a termék hibás, a reklamációt a reklamációs űrlap kitöltésével jelentheted be.
Kapcsolatfelvétel
Nem találom a címeteket
Ügyfeleink két címen érhetnek el bennünket: a postázási címünkön vagy az irodai székhely címén.
Hová küldjem a reklamációt / visszaküldeni kívánt terméket?
A küldeményeket az alábbi címre kérjük: Paxy – Snap Outdoor, Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO), 9012 Györ.
Kérdésem van
Termékkel kapcsolatos kérdésem van