Miben segíthetünk?
Böngéssz az összes válasz között
Gyakran feltett kérdések
Megrendelések
Hol nézhetem meg a megrendelés állapotát?
A megrendelés állapotának változásáról e-mailen keresztül értesítünk. Az aktuális állapotot felhasználói fiókodban is megnézheted.
Mennyi a megrendelés teljesítésének átfutási ideje?
A beérkezett és kifizetett megrendeléseket a beérkezést követően azonnal feldolgozzuk. Csomagjának a feladástól számított 2-4 munkanapon belül kell megérkeznie.
Csomagküldés és házhozszállítás
Hogyan kapom meg a megrendelésemet?
A megrendeléseket csomagküldő szolgáltatóval küldjük.
Mennyibe kerül a csomagküldés?
A csomagküldés díja a választott kiszállítási szolgáltatás, a fizetési mód és a megrendelés értékétől függ.
Fizetési módok
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
A megrendelésért előre, vagy átvételkor fizethetsz.
Hogyan módosíthatom a fizetési módot?
Írj e-mailt az ügyfélszolgálatunknak: [email protected].
Visszaküldés és csere
Szeretnék kicseréltetni egy terméket
Amennyiben az online vásárolt termék kézhezvételétől számítva nem múlt el 30 nap, indoklás nélkül visszaküldheted. Ettől függetlenül új megrendelést adhatsz le, amelynek értékét meg kell fizetni.
Hol találom a visszaküldési űrlapot?
Az űrlapot minden küldeményhez mellékeljük.
Kedvezménykódok
Hová írjam be a kedvezménykódot?
A kedvezménykódot a megrendelési folyamat második, „Összegzés és fizetés” c. lépésében, vagy a közvetlenül a kosárban, a kifejezetten erre a célra szánt rubrikába adhatod meg.
Méretek
Hogyan válasszam ki a megfelelő cipőméretet?
A megfelelő mérettáblázatot a termékleírásnál találod meg. Olvasd el a méretek levételére vonatkozó útmutatót.
Ajándékkártyák
Hogyan kapom meg az ajándékkártyát?
Az ajándékkártyát elektronikus formában, a megrendeléskor megadott e-mail-címre küldjük.
Reklamáció
Hogyan nyújthatok be reklamációs igényt?
Amennyiben véleményed szerint a termék hibás, a reklamációt a reklamációs űrlap kitöltésével jelentheted be.
Kapcsolatfelvétel
Nem találom a címeteket
Ügyfeleink két címen érhetnek el bennünket: a postázási címünkön vagy az irodai székhely címén.
Hová küldjem a reklamációt / visszaküldeni kívánt terméket?
A küldeményeket az alábbi címre kérjük: Paxy – Snap Outdoor, Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO), 9012 Györ.
Kérdésem van
Termékkel kapcsolatos kérdésem van