top

Ismerj meg minket nagyobb távlatból

8a shop
A név kötelez
Brand 8a
8a: a név a francia sziklamászás nehézségi skálájának egyik foka.
Bár kemény munkával, de ezt a szintet bárki elérheti. Ez a szint a kedvtelésből, amatőr szinten gyakorolt mászószenvedély és a professzionális sziklamászás közötti határt szimbolizálja. Ennél magasabb szinten a sziklamászás már életcél: azaz az ember a lécet egyre magasabbra teszi, és mindig csúcsteljesítményre törekszik. A név kötelez! A sziklamászás és az üzletvezetés számunkra egyet jelent.
Néhány szó a szerzőről
A sziklamászás 1992-ben az életem részévé vált. Azóta minden egyes döntésemet e szenvedélynek vetem alá, bár más aktivitásokat is kedvelek, pl. a túrázást, terepfutást, hegyi kerékpározást vagy túrasíelést. A kereskedelem mindig közel állt hozzám. A mászófelszereléseket értékesítő üzlet megalapításának ötlete akkor pattant ki a fejemből, amikor az egyik outdoor vállalat kereskedelmi képviselőjeként dolgoztam. Mondhatnánk, hogy azóta a hobbim a munkám. Célom, hogy a lehető legjobb felszerelést kínáljam a hegyi sport szerelmeseinek, és e szenvedélyt népszerűsítsem.
Climbing
Mottónk Megállás nélkül, újabb csúcsokra fel!
Küldetésünk
Célunk, hogy még jobbak lehessünk abban, amit csinálunk. Figyelünk ügyfeleinkre, követjük az irányzatokat, valamint újabb technológiákat ismerünk meg: szerintünk ez az egyetlen út a szolgáltatás minőségének még magasabb szintre emeléséhez. Piaci pozíciónkat olyan hús-vér emberek bizalmára építettük, akik kíváncsiak a véleményünkre, és nálunk szerzik be a szenvedélyük gyakorlásához szükséges felszerelést. Szeretnénk elmélyíteni ezt a kapcsolatot, és még közelebb kerülni azokhoz, akik mint mi, a hegyek szerelmesei.
Jövőképünk
Rendkívül örülünk annak, hogy a hegyek szerelmeseinek már második generációja szerzi be felszerelését nálunk. Mi szeretnénk a harmadik és negyedik generációról is gondoskodni. Szemmel tartjuk az online és hagyományos kereskedelmi irányzatokat, így nem maradunk le semmiről. Ügyfeleinknek igyekszünk a lehető legoptimálisabb üzleti megoldást kínálni. Tevékenykedésünk során rengeteg változás ment végbe, és ennek a jövőben sem lesz vége. Mi is változunk. Hogy ügyfeleink még elégedettebbek lehessenek.
    • 8a Team
      Szenvedélyünk diktálja az utat
      Habár a 8a márkanév a sziklamászás szenvedélyéből született, sosem határolta el magát a többi sportágtól. Egyre magasabbra jutva a horizont is kitárul, így a világ is kiteljesedik. Talán pont ezért már a kezdetektől fogva azok fontosak számunkra, akik bármilyen formában is, de álmaikat a természetben szeretnék megvalósítani.
    • 8a exploring
      Új utakat fedezünk fel
      Bár kínálatunk egyik fő pillére a függőlegesen felfelé haladóknak szól, ez csak egy kis részét képezi mindannak, ami nálunk megtalálható. Azért alakultunk meg, hogy a hegymászóknak segíthessünk, de igyekszünk az egyéb hegyi aktivitások kedvelőinek, mint pl. túrázóknak, futóknak, felfedezőknek, kerékpárosoknak vagy túrasíelőknek is megkönnyíteni az életét. Még olyanok is ellátogatnak hozzánk, akik nagy ívben elkerülik a hegyeket.
    • 8a shop
      Ismerjük a piac minden zugát
      Mi sem ücsöröghetünk a babérjainkon, hiszen ügyfeleink örökmozgók. Céltudadosan olyan termékeket keresünk, amelyekről tudjuk, hogy az outdoor kedvelőinek is ínyére lesznek, ráadásul nagyobb biztonságot nyújtanak, hogy még jobb eredményeket érhessenek el. Azokat a sportágra összpontosítunk, melyeket mi magunk is űzünk. Széles kínálatunkat a legjobb márkákból válogatjuk össze, ráadásként hozzáértő tanácsokkal is segítünk.
Miben különbözünk?
1. A legjobbat akarjuk – kompromisszumok nélkül
Körültekintően válogatjuk meg, hogy milyen termékek jelenjenek meg kínálatunkban. A minőséget értékeljük, így kizárólag olyan márkákkal működünk együtt, amelyekben mi is megbízunk. Tudjuk, hogy a túrafelszerelés egyik alapfeltétele a megbízhatóság, mert ettől függ nem utolsó sorban a kényelem, de leginkább a biztonság.
2. Mindig képben vagyunk
Kínálatunkban minden idők, jól bevált szabadalmain alapuló kedvencei mellett olyan újdonságok is találhatók, melyek a közeljövőben jó eséllyel forradalmasítják a piacot. Az outdoor-trendekben mindig otthon vagyunk. Hegyi és túrafelszerelési vásárok? Számunkra tilos a hiányzás! Figyeljük az irányzatokat, érdeklődünk az újdonságok iránt, tesztelünk és összehasonlítunk.
3. Gyorsan, de józanul járunk el
Tudjuk, hogy nem mind arany, ami fénylik, ezért józanul ítélkezünk az új megoldásokról. Csak a vásárlóink igényeinek megfelelő termékek jöhetnek szóba! Így amikor valami igazán értékeset találunk, villámgyorsan döntünk, és már be is indítjuk a procedurális gépezetet. Mindent megteszünk azért, hogy az érdekes megoldásokat vagy legfrissebb változatokat a lehető leggyorsabban juttassuk el a hegyi aktivitások kedvelőihez.
4. Ügyfeleink elvárásai lebegnek szemünk előtt
Manapság a kereskedelem az online szférában a legaktívabb, de mi nem feledkezünk el a hagyományos vásárlás híveiről. Gliwicei márkaboltunkban szeretettel várunk minden olyan vásárlót, aki ódzkodik az online vásárlásoktól, hogy kellemes környezetben megérinthessék, felpróbálhassák vagy összehasonlíthassák a 8a túrabolt termékeit.
5. Szeretünk tanulni, új dolgokat megismerni
Hiába a rengeteg, szabadtéri tevékenységekkel kapcsolatos tudásunk, mi folyamatosan bővítjük ismereteinket. Gyártók által szervezett szemináriumokon és rendszeres továbbképzéseken veszünk részt, melyek során új technológiákat sajátítunk el. Tudásszomjunk és kíváncsiságunk olthatatlan, ennek köszönhetően mindig hiteles információkkal állunk rendelkezésre.
6. Nem hátrálunk meg a kérdések előtt
Vannak, akik a legfrissebb technológiai vívmányokról érdeklődnek, míg másokat az alapokkal kapcsolatos kérdések foglalkoztatnak. Mindenre készen állunk! Márkabolti értékesítőink, illetve ügyfélszolgálati munkatársaink érthetően elmagyarázzák a legbonyolultabb rendszer működését, ugyanakkor szívesen bevezetnek minden újonnan érkezőt az outdoor világába. Nem ismerjük sem a túl bonyolult, sem a túlságosan triviális kérdés fogalmát.
7. Átadjuk tapasztalatainkat
Lengyelország legnagyobb részt alföldi jellegű, így a hegyi terepre és felszerelések működésére vonatkozó ismeretek szintje nem túl magas. Reméljük, hogy a természetbeli aktivitások iránti divat ezt megváltoztatja. Pontosan ehhez szeretnénk mi is hozzájárulni. A hegyi túrázást érintő kérdésekre választ és tanácsot, vagy ötleteket keresők számára 2015-ben útjára indítottuk a 8academy szolgáltatást. Az portálon jól ismert szikla- és hegymászók vagy utazók cikkjei, illetve szakembereink által összegyűjtött és készített útmutatók kiterjedt bázisa található.
8. Felelősségteljesek vagyunk
Nemcsak ismereteket osztunk meg: az alapelvek betartására is nevelünk. Különös büszkeséggel tölt el minket, hogy a hegymászó és túrázó közösségben nagy visszhangot keltő saját ötletből született társadalmi akciókat is szervezünk. 2016-ban elindítottuk a „Fő a biztonság“ (Kończę bezpiecznie) c. kampányt Akciókban arra a gyakran elkövetett hibára hívtuk fel a hegy- és sziklamászás kedvelőinek figyelmét, amely bizony sokszor tragikus kimenetelű: a kötél végén hiányzó csomóra. Egy másik kampányunkban a „Ne szemetelj, vendég vagy!“ (Nie śmieć gościu) c. kampányunkban a túrázók figyelmét a hegyekben hagyott szemét problémájára hívtuk fel. Az említett akciókban számos falmászóklub és menedékház vett részt. A célcsoportok képviselői szintén pozitívan reagáltak az üzenetre.